تامین مالی

تامین مالی برای خرید کالا، با امکان نگهداری و لجستیک

تامین سرمایه بدون محدودیت و تا سقف تعهد توانایی فروش شما، دریافت سرمایه در کمتر از یک هفته، دریافت سرمایه بدون دردسر تضامین تسهیلات مشابه، سرمایه گذاری بدون کارمزد یا شراکت در سهام و تنها شراکت در سود فروش، استفاده از زیرساخت های انبار و ارسال، همراهی در اصلاح یا پیشرفت روند فروش، امکان صادرات به کشورهای خارجی، و مشاوره در زمینه تامین و فروش.

درخواست سرمایه

تامین چی با طی کردن مراحل زیر سرمایه در اختیار شما قرار خواهد داد. هر مرحله طبق تصویر پیش رفته و شما در کنار ما به تسهیل در دریافت سرمایه کمک خواهید کرد.

درخواست مشاوره

نظر کاربران

حمیدرضا علینژاد
حمیدرضا علینژادورکاده
Read More
امکانات انبار باعث شد تمرکز بیشتری بر فروش محصولات داشته باشیم و دغدغه انبار و ارسال برای ما حل شد. تامین از تامین چی فروش از ما و این شروع یک همکاری برد برد برای ما بود.
نوید کاراندیش
نوید کاراندیشپت آباد
Read More
تامین چی یک معضل همیشگی ما که مانع از خرید عمده محصول مورد نیاز سایت میشد را برای ما حل کرد. ما با کمک تامین چی بخش جدید به محصولات اضافه کردیم و به سود مجموعه اضافه شد.
آرش شادلو
آرش شادلوابزارمارت
Read More
در فروشگاه های ابزار تنوع و جور بودن اجناس حرف اول را میزند. با سرمایه تامین چی ما تونستیم تامین قوی تر داشته باشیم و به طبع اون مشتریان راضی تری کنار ما باشند.

تاپین ® راهکار حمل و نقل لجستیک

رتبه #۱ راهکارهای حمل و نقل و لجستیک برای شرکت هایی با رشد سریع

تاپین، به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک، به رشد مشاغل کمک می کند. فرقی نمیکند که یک کسب و کار خانگی باشید یا یک شرکت بزرگ، شما باید محصول خود را به خریداران برسانید. تاپین برای مدیریت بخش حمل و نقل کسب و کارها با هزینه های عملیاتی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر استفاده می شود. علاوه بر این، ما یک زنجیره ابزار مدیریت تجارت الکترونیک همیشه در حال بهبود ارائه می کنیم، که هر هفته ویژگی های جدیدی مانند یکپارچه سازی مدیریت فروشگاه و رابط برنامه نویسی بصری برای ایجاد فرآیندهای اتوماسیون سفارشی یا ادغام هوش مصنوعی در اختیار شما قرار میدهیم.

محصولات

مدیریت ارسال

مدیریت ناوگان

رهگیری

انبارداری

راهکار ها

فروشگاه های آنلاین

مارکت پلیس ها

توسعه دهندگان وب

logo-samandehi

قدرت گرفته از تاپین❤️۱۴۰۱