تاپین، به عنوان یک برند پیشرو در حوزه لجستیک، خود را متعهد به ایجاد ارزش برای مردم ایران میداند. این مجموعه تاکنون پروژههایی را اجرا کرده است که هدف آنها ارتقای جامعه بوده است. در این صفحه، شماری از این پروژههای تاثیرگذار معرفی شدهاند.
تاپین، به عنوان یک برند پیشرو در حوزه لجستیک، خود را متعهد به ایجاد ارزش برای مردم ایران میداند. این مجموعه تاکنون پروژههایی را اجرا کرده است که هدف آنها ارتقای جامعه بوده است. در این صفحه، شماری از این پروژههای تاثیرگذار معرفی شدهاند.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
در شرایط جنگی که اقتصاد و کسبوکارها تحت فشار بودند، وقت آن بود که دوباره نفس بکشیم و خودمان را بازیابی کنیم؛ چون اقتصاد خانواده فروشگاه های آنلاین باید سرپا بماند. تاپین، روبیکا و ایسمینار این رویداد آنلاین را ۴ تیرماه جهت تداوم و تابآوری کسب و کارها برگزار کردند. صفحه این وبینار بیش از ۱۰۰۰ بازدید و ۱۰۰ ثبت نام داشت.
پس از جنگ، مجموعههای فعال در تجارت الکترونیک تاپین، زرینپال، دیجیفای، دایرکتم و ایسمینار، همدل شدند و در راستای مسئولیت اجتماعیشان گامی مشترک در جهت حمایت از کسبوکارهای اینترنتی کشور برداشتند. این همکاری که در دل شرایط سخت اقتصادی ایران شکل گرفته، رسالت آگاهیبخشی به فعالان این حوزه را در اولویت قرار داده است. وبینار “بقا در بحران” با بیش از ۳۰۰۰ بازدید و بیش از ۵۰۰ ثبت نام در روز شنبه، بیست و یکم تیرماه، بر بستر پلتفرم ایسمینار برگزار شد.
پس از جنگ، در شرایطی که بحرانهای اقتصادی و محدودیتهای لجستیکی، فعالیت کسبوکارهای آنلاین را با چالشهای جدی مواجه ساخته است، تاپین به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در حوزه ارسال و لجستیک تجارت الکترونیک، مسئولیت اجتماعی خود را در قبال حمایت از فعالان این حوزه بیش از پیش احساس میکند. درک عمیق از اهمیت ارائه راهکارهای عملی و هوشمندانه برای حفظ جریان کسبوکار در شرایط خاص، ما را بر آن داشت تا در کنار سایر مجموعههای پیشرو، در برگزاری رویدادهایی چون این وبینار که در پلتفرم ایسمینار برگزار گردید، نقشآفرینی کنیم. این وبینار بیش از ۲۰۰۰ بار دیده شد و بیش از ۱۰۰ ثبت نام داشت.
تاپین با هدف توانمندسازی کسبوکارهای کوچک محلی، در بهمنماه سلسله رویدادهای آنلاین رایگانی برگزار کرد که در مجموع ۵۰۰ نفر از شهرها و روستاهای مختلف در آن شرکت کردند و از آموزههای کاربردی برای رشد و توسعه کسبوکارشان بهره بردند. این رویدادها که توسط ۸ مدرس حرفهای در موضوعات طراحی کمپینهای تبلیغاتی، سئو برای کسبوکار، فروش با هوش مصنوعی و تولید محتوا برای کسبوکار ارائه شد، فرصتی ارزشمند برای آموزش و ارتقای دانش کارآفرینان کوچک در سراسر ایران بود. برگزاری آنلاین این رویدادها ضمن دسترسی گسترده، قدمی مؤثر در راستای مسئولیت اجتماعی تاپین و حمایت از کسبوکارهای محلی بوده است.
تاپین در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی و تسهیل اقدامات محیطزیستی، پروژه نذر طبیعت را به شبکه حملونقل تیپاکس متصل کرد. این اقدام باعث شد تا محصولات خلاقانهای مانند “لانه سبز” که با هدف حمایت از طبیعت و حفظ حیات وحش طراحی و اجرا شود. این اتصال از یک سو امکان مشارکت بیشتر مردم در حفظ محیطزیست از طریق خرید این محصولات را فراهم کرد و از سوی دیگر هزینههای ارسال و لجستیک را برای نذر طبیعت کاهش داد. تاپین با ایجاد این همکاری تأثیری ارزشمند در زنجیره حمایت از پروژههای محیطزیستی برجای گذاشت.
تاپین در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، بهعنوان واسط میان هلدینگ رسانه راهکار و تیپاکس در طرح “نذر کتاب” مشارکت کرد. این طرح با هدف ترویج سواد مالی و گسترش فرهنگ کتابخوانی، اقدام به ارسال رایگان کتاب به مناطق محروم و کتابخانههای عمومی سراسر کشور کرد. تاپین با فراهم آوردن بسترهای هماهنگی بین این دو مجموعه، نقشی کلیدی در تسهیل این حرکت ارزشمند اجتماعی داشت و گامی مؤثر در حمایت از توسعه دانش و آگاهی در سراسر ایران برداشت.
تاپین با محوریت مسئولیت اجتماعی خود و در راستای حمایت از فعالیتهای انساندوستانه، زمینه همکاری جمعیت امام علی (ع) و شرکت ملی پست را فراهم کرد. این اقدام به منظور رایگان سازی ارسال محصولات دستساز زنان سرپرست خانوار که در جشنواره مجازی “بوی عیدی ۱۴۰۰” توسط جمعیت امام علی معرفی و عرضه شدند، صورت گرفت. از طریق این مشارکت، نه تنها امکان رساندن این محصولات به مشتریان در سراسر کشور فراهم شد، بلکه به توانمندسازی اقتصادی این زنان و ترویج فرهنگ حمایت اجتماعی نیز کمک شد. این اتصال خلاقانه نمونهای برجسته از رویکرد مسئولانه تاپین در بهکارگیری منابع و تواناییهای خود برای کمک به اقشار آسیبپذیر است