تاپین، به عنوان یک برند پیشرو در حوزه لجستیک، خود را متعهد به ایجاد ارزش برای مردم ایران میداند. این مجموعه تاکنون پروژههایی را اجرا کرده است که هدف آنها ارتقای جامعه بوده است. در این صفحه، شماری از این پروژههای تاثیرگذار معرفی شدهاند.
تاپین، به عنوان یک برند پیشرو در حوزه لجستیک، خود را متعهد به ایجاد ارزش برای مردم ایران میداند. این مجموعه تاکنون پروژههایی را اجرا کرده است که هدف آنها ارتقای جامعه بوده است. در این صفحه، شماری از این پروژههای تاثیرگذار معرفی شدهاند.
تاپین با هدف توانمندسازی کسبوکارهای کوچک محلی، در بهمنماه سلسله رویدادهای آنلاین رایگانی برگزار کرد که در مجموع ۵۰۰ نفر از شهرها و روستاهای مختلف در آن شرکت کردند و از آموزههای کاربردی برای رشد و توسعه کسبوکارشان بهره بردند. این رویدادها که توسط ۸ مدرس حرفهای در موضوعات طراحی کمپینهای تبلیغاتی، سئو برای کسبوکار، فروش با هوش مصنوعی و تولید محتوا برای کسبوکار ارائه شد، فرصتی ارزشمند برای آموزش و ارتقای دانش کارآفرینان کوچک در سراسر ایران بود. برگزاری آنلاین این رویدادها ضمن دسترسی گسترده، قدمی مؤثر در راستای مسئولیت اجتماعی تاپین و حمایت از کسبوکارهای محلی بوده است.
تاپین در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی و تسهیل اقدامات محیطزیستی، پروژه نذر طبیعت را به شبکه حملونقل تیپاکس متصل کرد. این اقدام باعث شد تا محصولات خلاقانهای مانند “لانه سبز” که با هدف حمایت از طبیعت و حفظ حیات وحش طراحی و اجرا شود. این اتصال از یک سو امکان مشارکت بیشتر مردم در حفظ محیطزیست از طریق خرید این محصولات را فراهم کرد و از سوی دیگر هزینههای ارسال و لجستیک را برای نذر طبیعت کاهش داد. تاپین با ایجاد این همکاری تأثیری ارزشمند در زنجیره حمایت از پروژههای محیطزیستی برجای گذاشت.
تاپین در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، بهعنوان واسط میان هلدینگ رسانه راهکار و تیپاکس در طرح “نذر کتاب” مشارکت کرد. این طرح با هدف ترویج سواد مالی و گسترش فرهنگ کتابخوانی، اقدام به ارسال رایگان کتاب به مناطق محروم و کتابخانههای عمومی سراسر کشور کرد. تاپین با فراهم آوردن بسترهای هماهنگی بین این دو مجموعه، نقشی کلیدی در تسهیل این حرکت ارزشمند اجتماعی داشت و گامی مؤثر در حمایت از توسعه دانش و آگاهی در سراسر ایران برداشت.
تاپین با محوریت مسئولیت اجتماعی خود و در راستای حمایت از فعالیتهای انساندوستانه، زمینه همکاری جمعیت امام علی (ع) و شرکت ملی پست را فراهم کرد. این اقدام به منظور تسهیل فرآیند ارسال محصولات دستساز زنان سرپرست خانوار که در جشنواره مجازی “بوی عیدی ۱۴۰۰” توسط جمعیت امام علی معرفی و عرضه شدند، صورت گرفت. از طریق این مشارکت، نه تنها امکان رساندن این محصولات به مشتریان در سراسر کشور فراهم شد، بلکه به توانمندسازی اقتصادی این زنان و ترویج فرهنگ حمایت اجتماعی نیز کمک شد. این اتصال خلاقانه نمونهای برجسته از رویکرد مسئولانه تاپین در بهکارگیری منابع و تواناییهای خود برای کمک به اقشار آسیبپذیر است.