چگونه مرسولات را اطلاع رسانی و رهگیری کنیم ؟

مدت زمان مطالعه :۸ دقیقه
این آموزش شامل
راهنمای رهگیری مرسولات و راهکار های اطلاع رسانی تاپین
اطلاع رسانی پیامکی :
تاپین وضعیت مرسولات و کد رهگیری آن را در دو مرحله به گیرنده از طریق خطوط خدماتی ارسال میکند
۱- وضعیت قبول شد ( زمانی که مرسولات تحویل حمل کننده شده باشد )
متن پیامک :
( نام گیرنده) عزیز
مرسوله شما از (نام پنل شما) با کد رهگیری
(بارکد پستی)
ارسال شد. خواهشمندیم اگر پس از ۵ روز کاری سفارش شما به دستتان نرسید حتما مرسوله را در سامانه
https://newtracking.post.ir
رهگیری کنید و با داشتن بارکد فوق به نزدیکترین دفتر پستی مراجعه فرمایید.
تاپین|پیشخوان مجازی حمل و نقل
۲- باجه معطله
( زمانی که گیرنده در محل حضور ندارد و مرسوله به پست برمیگردد)
( نام گیرنده) عزیز
مرسوله شما از (نام پنل شما) با کدرهگیری
(بارکد پستی)
در باجه معطله پست می باشد با داشتن بارکد فوق به نزدیکترین دفتر پستی مراجعه فرمایید.
تاپین|پیشخوان مجازی حمل و نقل
جستجو مرسولات
در قسمت جستجوی پیشرفته تاپین میتوانید مرسولات خود را بر اساس وضعیت و تمامی پارامترهای ثبت شده جستجو و فیلتر نمایید.
رهگیری گروهی :
در قسمت پیشخوان تاپین میتوانید به صورت گروهی از وضعیت کلیه مرسولات خود مطلع شوید
وضعیت سفارشات در تاپین :
در تاپین هر مرسوله ۱۴ وضعیت مختلف را طی میکند .
که به شرح زیر است :
وضعیت های مرتبط با فرستنده
وضعیت های مرتبط با پست
وضعیت های مرتبط با سفارشات cod  و ارسال رایگان
logo-samandehi

آموزش ها
پشتیبانی
برنامه نویسان
مشتریان
راهنمای شروع

تاپین
درباره ما
ماموریت
استراتژی
برنامه ها

طراحی شده با ❤️ در تاپین – پاییز ۹۷
copyright – October 2018