روش دریافت غرامت مرسولات پستی

تمام مرسولات پستی فارغ از نوع ارسال و نوع پرداخت حداقل تا «هشتصد هزارتومان» بیمه هستن.
به این سرویس, بیمه عمومی گفته میشه و به صورت پیش فرض روی تمام مرسولات لحاظ میشه و امکان لغو هم وجود ندارد؛ پس اگر مرسولتون آسیب دید حتما مطابق ویدیو شکایت کنید.

شرکت ملی پست موظف هست ظرف مدت ۴۸ ساعت جواب شمارو بده و خسارت شمارو جبران کنه

 

چطوری مشتری هامون رو از شرایط آگاه کنیم

۱- اختصاص یک صفحه از سایت

۲- اشتراک از طریق فضای مجازی

  • اینستاگرام

  • تلگرام

۳- اطلاع رسانی پیامکی

مهم*
ساده ترین راه برای اشتراک گذاری این محتوا با کاربران و مخاطبان‌تون اینه که
پست تاپین رو توی استوری‌تون قرار بدید و بعد از اون به هایلایت ها اضافه کنید تا مشتری هایی که در آینده به شما اضافه میشن هم این محتوا رو از دست ندهند
(برای درک راحت‌تر این مطلب می‌تونید ویدئوی آموزش استوری و هایلایت کردن رو ببینید)

تاپین ® راهکار حمل و نقل لوجستیک

رتبه #۱ راهکارهای حمل و نقل و لجستیک برای شرکت هایی با  رشد سریع

تاپین، به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک، مانند یک فرشته برای رشد مشاغل عمل می کند. چه یک کسب و کار خانگی داشته باشید یا یک شرکت بزرگ، باید محصول خود را به دست خریداران برسانید. تاپین برای مدیریت بخش حمل و نقل کسب و کارها با هزینه های عملیاتی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر استفاده می شود. علاوه بر این، ما یک زنجیره ابزار مدیریت تجارت الکترونیک همیشه در حال بهبود ارائه می کنیم که هر هفته ویژگی های جدیدی مانند یکپارچه سازی مدیریت فروشگاه و رابط برنامه نویسی بصری برای ایجاد فرآیندهای اتوماسیون سفارشی یا ادغام هوش مصنوعی به دست می آورد.

محصولات

مدیریت ارسال

مدیریت ناوگان

رهگیری

انبارداری

راهکار ها

فروشگاه ها آنلاین

مارکت پلیس ها

توسعه دهندگان وب

منابع

قیمت گذاری

حمل کنندگان

اتصال ها

 رویدادها و وبینارها

ابزار حمل و نقل

پشتیبانی

مرکز کمک

اسناد برنامه نویس API

گزارش تغییرات

بیشتر

درباره ما

داستان های مشتری درخواست نسخه ی نمایشی شریک

برنامه های وابسته

برنامه 

مشاغل 🚀

مخاطب

logo-samandehi

قدرت گرفته از تاپین @۱۴۰۱